Pagina's

zaterdag 9 november 2013

Kopje

Deze heb ik gemaakt voor bij mijn theepot, alle patronen die ik vond waren te groot dus heb ik zelf een gemaakt.
Gebruikte afkortingen:
V=vaste
L=losse
Hv= halve vaste

Als je dit patroon verspreid wil ik graag dat je vermeldt dat het patroon van mij is
Alvast bedankt.

Succes!

 kopje

Magische cirkel van 4v (4)
2v in elke v(8)
2v in elke 2e v (12)
1v in elke v (12)
1v in elke v (12)
5l, vastmaken aan onderkant met hv
Afhechten

Thee

Magische cirkel van 4v (4)
2v in elke v (8)
Afhechten

Labeltje

2l
2v
Laat 1draadje een beetje blijven
Dit heb je nu ongeveer.

Doe een stukje van het draadje in het kopje, zoals hierboven.
Maak het eventueel vast in het kopje met bijv. een halve vaste
Vul je kopje op en maak de "thee" vast

Niet bijzonder mooi, maar leuk voor bij je theepot!
Je kan er natuurlijk een draad aanmaken om er een sleutelhanger van te maken ofzo!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten